

ASUS Srbija Call centar
ASUS call centar omogućuje vam da na jednom mestu dobijete sve informacije o ASUS laptopovima i drugim ASUS uređajima[1], kao i tehničku podršku u rešavanju problema. Ukoliko vas zanima gde se pojednini ASUS ili ROG laptop može nabaviti kao i po kojoj ceni, treba vam preporuka za kupovinu uređaja ili želite da kupite novi punjač za laptop, naši agenti korisničke podrške će rado odgovoriti na svaki vaš upit.

Call centar
Sve informacije i pomoć za ASUS uređaje
Kontaktiranjem call centra možete organizovati slanje uređaja u servis ili proveriti status reklamacije kao i dobiti informacije o vangarantnim popravkama uređaja.
ASUS Srbija Call centar možete dobiti pozivom na broj: 011 430-0328[2], radno vreme je radnim danima od 9 do 17 časova.

Tehnička podrška
Iskoristite brojne pogodnosti koje Vam pružamo!
Ako imate tehničkih pitanja ili želite detaljnije da opišete svoj zahtev sa mogućnošću dodavanja fotografija, možete nas kontaktirati putem
Kontakt forme
Tražene odgovore ćete dobiti putem e-maila. Ova vrsta podrške idealna je za sve zahtevnije upite ili prigovore. Trudimo se da odgovorimo na Vaše pisane upite istog dana, a najkasnije u roku od 2 radna dana.

Pickup and return
ASUS za Vas besplatno preuzima i vraća popravljeni uređaj[3]
ASUS vam nudi uslugu "Pickup and return", zahvaljujući kojoj nije potrebno da lično donosite uređaje u servis. Dovoljno je da nazovete ASUS Call centar na broj 011 430-0328, prijavite kvar, a kurir će doći na željenu adresu, preuzeti uređaj i odneti ga u servis. Nakon popravke, kurir će uređaj vratiti na adresu s koje ga je preuzeo.

Globalna garancija
ASUS servisna podrška za vaš laptop gde god se nalazili
Za ASUS uređaje kupljene u Srbiji preko zvaničnih distributera i prodajnih partnera važi globalna garancija od dve godine. Na osnovu globalne garancije korisnik može popraviti svoj ASUS laptop u bilo kojoj zemlji gde je dostupan ASUS ovlašćeni servis.
(Pogledajte listu zemalja sa ASUS ovlašćenim servisima)
Prilikom selidbe ili putovanja, možete biti bezbrižni i potpuno se osloniti na ASUS servisnu podršku za vaš laptop. Ukoliko želite da iskoristite ovu uslugu, potrebno je da kontaktirate ASUS podršku putem kontakt telefona te zemlje ili da pošaljete email putem sledeće forme, gde je neophodno izabrati zemlju u kojoj se nalazite.

MyASUS aplikacija
Korisnička podrška na klik na vašem ASUS laptopu
Većinu informacija i pogodonsti korisničke podrške možete dobiti i preko MyASUS aplikacije direktno preko svog ASUS računara.Preko MyASUS aplikacije možete da registrujete svoj kupljeni ASUS uređaj, pratite trajanje garancije i uradite dijagnostiku sistema ukoliko postoji neki problem[4]. Preko aplikacije možete pristupiti kontakt formi za podršku i dobiti sve druge informacije o ASUS korisničkim pogodnostima.
Za više informacija posetite MyASUS stranicu