ASUS Srbija Call centar


ASUS call centar omogućuje vam da na jednom mestu dobijete sve informacije o ASUS laptopovima i drugim ASUS uređajima[1], kao i tehničku podršku u rešavanju problema. Ukoliko vas zanima gde se pojednini ASUS ili ROG laptop može nabaviti kao i po kojoj ceni, treba vam preporuka za kupovinu uređaja ili želite da kupite novi punjač za laptop, naši agenti korisničke podrške će rado odgovoriti na svaki vaš upit.


CallCentar

Call centar

Sve informacije i pomoć za ASUS uređaje

Kontaktiranjem call centra možete organizovati slanje uređaja u servis ili proveriti status reklamacije kao i dobiti informacije o vangarantnim popravkama uređaja.

ASUS Srbija Call centar možete dobiti pozivom na broj: 011 430-0328[2], radno vreme je radnim danima od 9 do 17 časova.

TechSupport

Tehnička podrška

Iskoristite brojne pogodnosti koje Vam pružamo!

Ako imate tehničkih pitanja ili želite detaljnije da opišete svoj zahtev sa mogućnošću dodavanja fotografija, možete nas kontaktirati putem
Kontakt forme

Tražene odgovore ćete dobiti putem e-maila. Ova vrsta podrške idealna je za sve zahtevnije upite ili prigovore. Trudimo se da odgovorimo na Vaše pisane upite istog dana, a najkasnije u roku od 2 radna dana.

Pickup&Return

Pickup and return

ASUS za Vas besplatno preuzima i vraća popravljeni uređaj[3]

ASUS vam nudi uslugu "Pickup and return", zahvaljujući kojoj nije potrebno da lično donosite uređaje u servis. Dovoljno je da nazovete ASUS Call centar na broj 011 430-0328, prijavite kvar, a kurir će doći na željenu adresu, preuzeti uređaj i odneti ga u servis. Nakon popravke, kurir će uređaj vratiti na adresu s koje ga je preuzeo.

GlobalWarranty

Globalna garancija

ASUS servisna podrška za vaš laptop gde god se nalazili

Za ASUS uređaje kupljene u Srbiji preko zvaničnih distributera i prodajnih partnera važi globalna garancija od dve godine. Na osnovu globalne garancije korisnik može popraviti svoj ASUS laptop u bilo kojoj zemlji gde je dostupan ASUS ovlašćeni servis.
(Pogledajte listu zemalja sa ASUS ovlašćenim servisima)

Prilikom selidbe ili putovanja, možete biti bezbrižni i potpuno se osloniti na ASUS servisnu podršku za vaš laptop. Ukoliko želite da iskoristite ovu uslugu, potrebno je da kontaktirate ASUS podršku putem kontakt telefona te zemlje ili da pošaljete email putem sledeće forme, gde je neophodno izabrati zemlju u kojoj se nalazite.

MyASUS

MyASUS aplikacija

Korisnička podrška na klik na vašem ASUS laptopu

Većinu informacija i pogodonsti korisničke podrške možete dobiti i preko MyASUS aplikacije direktno preko svog ASUS računara.Preko MyASUS aplikacije možete da registrujete svoj kupljeni ASUS uređaj, pratite trajanje garancije i uradite dijagnostiku sistema ukoliko postoji neki problem[4]. Preko aplikacije možete pristupiti kontakt formi za podršku i dobiti sve druge informacije o ASUS korisničkim pogodnostima.

Za više informacija posetite MyASUS stranicu

1. ASUS i ROG laptopovi, All in One uređaji, desktopovi, tableti i mobilni telefoni
2. Poziv se naplaćuje po cenovniku operatera za pozivanje brojeva u fiksnoj mreži
3. Tokom trajanja garancije na ASUS laptopove, usluga je besplatna.
4. Podržano samo za ASUS uređaje novije generacije

To enrich and perfect your online experience, ASUS uses "Cookies", similar technologies and services which are essential to ASUS websites. Some of functions or features may not be worked without such cookies, such as cookies storing your sign-up information and preferred language on your computer.

Also, ASUS uses some analytics, targeting and adverting cookies provided by third parties. Please choose “YES” to accept or “NO” to reject “third party cookies” by clicking one of below buttons. For detailed information, please visit ASUS Privacy Policy- “Cookies and similar technologies”.

YES NO