Premium podrška za ASUS Expert seriju
Zaštitite svoju investiciju uz Premium podršku za ASUS Expert seriju. Prepustite brigu o vašem uređaju ljudima koji najbolje poznaju ASUS proizvode i kreirajte paket koji će potpuno odgovarati potrebama vašeg poslovanja. Na taj način će troškovi biti smanjeni, a potreba za sveobuhvatnom podrškom ispunjena. Premium paket usluga prevazilazi standardnu garanciju kako bi se obezbedila kompletna zaštita i smanjilo vreme čekanja.
Maksimalna podrška uz vaš minimalan trud
ASUS nudi servisne usluge i rešenja koja prevazilaze standardnu garanciju kako bi zadovoljili potrebe poslovno kritičnih IT okruženja. Proširene ponude štite vaše poslovanje omogućavajući vam da odaberete uslugu i rešenje koji će najbolje odgovarati vašim potrebama. Paket uključuje - produženje garancije, besplatno preuzimanje i vraćanje uređaja u slučaju potrebe za slanjem u ovlašćeni servis za popravke u garanciji (Pick Up & Return), lokalnu On-site Service uslugu i ASUS tehničku podršku.
Produžena garancija
ASUS servisni paket za produženje garancije oslobađa vas briga, pružajući vam usluge produžene garancije nakon što standardna garancija vašeg ASUS proizvoda istekne.
- Pod uslovom da je usluga aktivirana, garantni period vašeg proizvoda automatski počinje od datuma završetka standardne garancije.
- Osim promene garantnog roka, svi ostali uslovi će ostati isti kao ASUS standardna garancija.
- Ovaj paket usluga ne pokriva softver, periferne uređaje, besplatnu dodatnu opremu kao što su miš ili torba, kao ni oštećenja izazvana nepažnjom ili neadekvatnim rukovanjem korisnika.
- Usluge iz Premium paketa ne potpadaju pod standardnu garanciju, zbog čega se njihova aktivacija dodatno naplaćuje.
Pick Up & Return - Uživajte u usluzi od vrata do vrata za održavanje bez napora
Zahvaljujući usluzi „Preuzmi i vrati“ ("Pickup and return"), korisnik nema potrebe da lično donosi uređaj u servis. Dovoljno je da pozove ASUS Call centar i prijavi kvar, a kurir će doći na željenu adresu, preuzeti uređaj i odneti ga u servisni centar. Nakon popravke, kurir će vratiti uređaj na adresu sa koje je preuzet.
- Važi za popravke tokom trajanja garancije i za uređaje u garanciji, ali ne važi za kvarove i oštećenja nastale greškom korisnika.
Lokalna On-site Service usluga
Uz uslugu On-site Service, ovlašćeni ASUS servis će obezbediti popravku uređaja na lokaciji po izboru korisnika, ako se problem ne može rešiti putem telefonske ili onlajn podrške.
- Ako se problem ne reši daljinski, on-site service tehnička podrška će biti dogovorena sa ASUS ovlašćenim servisnim partnerom, koji će poslati tehničara na vašu lokaciju sledećeg radnog dana; vreme odgovora može da varira u zavisnosti od geografske lokacije, rezervnih delova i dostupnosti lokalnih usluga.
- Ako je proizvod neispravan u periodu trajanja ovog paketa usluga, ASUS će popraviti ili zameniti neispravne delove proizvoda, ili sam proizvod, delovima ili proizvodima koji su funkcionalno ekvivalentni ili bolji od onih prvobitno isporučenih.
- Ako se neispravni delovi zamene u okviru ove usluge, onda se unapred slažete da prenesete vlasništvo nad zamenjenim neispravnim delovima na ASUS.
- Usluge iz Premium paketa ne potpadaju pod standardnu garanciju, zbog čega se njihova aktivacija dodatno naplaćuje.
ASUS korisnička služba
Kontaktiranjem Call centra možete dogovoriti slanje uređaja u servisni centar ili proveru statusa reklamacije, kao i informacije o popravkama uređaja van garancije. Do ASUS Srbija Call centra možete doći pozivom na broj: 011 430-0328, radno vreme je od 9 do 17 časova radnim danima. Ukoliko imate tehnička pitanja ili želite da detaljnije opišete svoj zahtev uz mogućnost dodavanja fotografija, možete nas kontaktirati putem Kontakt forme. Tražene odgovore dobićete putem e-mail(a). Ova vrsta podrške je idealna za zahtevnije upite ili žalbe. Trudimo se da na Vaše pismene upite odgovorimo istog dana, a najkasnije u roku od 2 radna dana.
- Pokrivenost usluga i garancije može da varira u zavisnosti od regiona i zemlje. Obratite se lokalnom prodavcu ili ovlašćenom distributeru da biste potvrdili dostupne opcije.
- Usluge koje pokriva Premium podrška nisu besplatne i mogu se aktivirati samo uz doplatu.
- Nastojimo da na stranicama predstavimo što tačnije i sveobuhvatne informacije, zbog čega zadržavamo pravo izmene sadržaja bez prethodne najave.
ASUS uses cookies and similar techoologies to perform essential online functions, analyze online activities, provide advertising services and other functions. For detailed information, please visit “Cookies and similar technologies”.
Accept Cookies